Wednesday, September 22, 2010

tido lg byk faedahnye

atas meja office aku dah xde apape kecuali fail-fail yang dah xde mase depan dan takleh nak watpe dah. asyik kene tgu arahan client je.bagus juge. bole la lelapkan mate jap seminit dua. before that mata yg ala-ala nippon ni pun saje mencuri pandang ke luar tingkap ofis. hmm cuaca? xpayah citer la...hujan renyai-renyai lagi menyumbang pada kengantukan tahap impak maksima ni..hmm ade gak rasa bersalah nk lelapkan mate ni..tp bile fikir lg, byk keburukan aku x tido..

efek kalau x tido :
1. kalu bos suruh aku wat letter to client, aku punye merapu tu sampai ke salahsilah keluarga aku pun aku bole merepek

2. kalu bos suro buat kopi, mungkin aku akan letak garam

3. kalu bos suro aku jumpa client, mungkin aku termelencong ke jumpa shopping complex

4. kalu bos suruh aku photostate dokumen,mungkin aku akan photostate tangan aku sendiri

5. kalu bos suruh aku pegi court jumpa hakim, mungkin aku akan kene marah dengan hakim sebab bawak bantal skali

6. kalu bos suruh aku kemas ofis, mungkin aku akan kemas ofis org lain juga..

so aku rase bg mengelakkan efek2 diatas berlaku, ade faedahnye aku ZZzzZZzzzzz....

No comments:

Post a Comment