Monday, October 18, 2010

biodataku...

mase primary school, jgn tipula korg xpenah ade buku autograf or buku biodata ke..tulis biodata ke...etc etc...mesti ade kn?macam tradisi wajib bangku persekolahan pulak...tp bile pk..tu jela peluang kiter sain autograf org...kalu da besar jd artis gaknye ade la peluang kot...tp kalu xjd?ha...so,ade chance conteng autograf org baik digunekan sepenuhnye...ye x?

huhuhu time tu,rase cam cool je bile org suro kite tulis kt buku biodata die...sumer bnde nk masukkan...

nama penuh : ali bin ahmad
nama timangan : alad
umur : 9 tahun
tarikh lahir : 1.1.2001
tempat lahir : rumah mak
sekolah: sek keb pasir gudang 3
kelas : 3 cergas
hobi : main guli, panjat pokok
cita-cita : superman
makanan kegemaran : tomyam
minuman kegemaran : kuah tomyam juga
artis pujaan : paris hiltong
awek : belum ade lagi..
bla bla bla etc etc etc lebih kurang camtula kn?ni contoh jer...jgn le marah kalu ade fakta bercanggah tu..huh

ok...fair la...mesti nk citer detail psl diri kiter kn?tp biasenye if tulis2 kt page kt,mesti kt nk peak tgk page2 laen gak..dlm erti kate laen,ape org lain tulis...

ade budak ni tulis : hobi : rahsia, cita-cita : rahsia
eyh,cool la...tulis rahsia cam cool je rase....yer!mase kanak2 rs cam cool!tp bile da besar panjang cam skrg ni cube korg bace blk buku biodata korg atau biodata budak2 skrg...

meh aku recap a few yg aku accidentally remembered :
1. yg tulis camni:
makanan kegemaran : rahsia
minuman kegemaran : rahsia
errrkk perlu ke nk rahsiakn dua bnde tu?hahahaha bak kate awyn awin elok2 cam niat nk blanje member ni terus je xjd sbb die rahsiakn mknn kegemaran die...huahuahua

2. yg camni pulak:
umur: rahsia
tarikh lahir : 1.1.2001

ko nk rahsiakn umur,tp pastu tulis tarikh lahir penuh...xke org bole congak sndri?adoyai...

3. yg camni pn ade!

sekolah: rahsie..
kelas : 3 teguh

nk rahsiakan sekolah????bkn biasenye korg mestila same sekolah ngn org yg bg tulis autograf die ni kn?kalu x,camane die nk passkan autograf ni kt ko??huhuhuhu

4. yg ni pn da cukup pelik..

nama : airin
nama timangan : rahsia
tarikh lahir : rahsia
tempat lahir : rahsia

hahahaha kalu da sumer nk rahsiakan baik ko xpayah tulis pn kategori2 berikut....adoi!lawak2...tp serious...ade wei kanak2 yg tulis camni....ripley's believe it or not! mase kanak2 kiter rase org yg tulis camni cam cool je...so kiter pn follow gak....btol kn?jgn tipu aku la korg xpenah tulis RAHSIA....hahahahaha

10 comments:

  1. penah!!! hahhaa..rs mcm fofular jer..hahahhahaa

    ReplyDelete
  2. hahahahaha aku da agak da...huhuhu

    ReplyDelete
  3. eleeh mamamoya...
    u r one o the secret teller, arent u?

    -biarlah rahsier ahahha-

    ReplyDelete
  4. hahahaha..
    aku paling suke kategori yg last sekali.. semua benda rahsia.. bajet siti-biarlah rahsia. blah la oi! hahaha.. ~awynawin~

    ReplyDelete
  5. Kalau aku dapat yg suke tulis2 rahsie nih, aku hempuk nnti...

    nak rasie tayah tulissssssssla....

    adey...ini kanak2 ada talent jadi hot celebrity.. biarlah rahsia...

    ReplyDelete
  6. oh rasia yg penah aku tulis hanyalah...

    peminat rahsia.....heheheheheheh -rabiy-

    ReplyDelete
  7. eleh moi.ko lg teruk.nama penuh pon rahsia.nama timangan ko letak amoi.dol!!!

    ReplyDelete
  8. cr la blk bdk2 yg tulis rahsia cb ty info skrg..klu dorg stil jwb rahsia, anggap je la yg dorg tu xpnah wujud.
    -lelaki biase-

    ReplyDelete
  9. hahahahaha aku setuju lelaki biase

    -wanita biase-

    ReplyDelete
  10. lia leleb!ko nk kene telan idup2 ngn aku kerrrr???? bile mase pulak aku wat camtu??? =P

    ReplyDelete