Wednesday, October 13, 2010

kalau kene marah...

dis entry sgt sesuai dgn keadaan aku skrg memandangkan aku kene marah mengkhinzir bute oleh boss yg mane rupenye bkn aku yg salah...cait!

ok...as far as korg noe, pempuan mmg xle kene marah cket...respond yg kami akan bg amatla predictable..

ade few je...iaitu:

1. masam muke kalahkan cuka wat putihkn tudung time kt hostel dlu..wakakaka

2. menjawap blk...kononnye nk tegakkn benang yg basah...tp kalu btol ktorg xsalah confirmla mmg kene menjawap blk & explain d truth kn? tp ade kalenye pn ktorg suke je jwp blk walaupun ktorg mmg da salah...saje je nk tgk sejauh mane bakat si pemarah ni dalam perbahasan...bole rekemen masuk parlimen..xgitu?

3. blah je tanpe ckp byk...ni favourite aku...tp org slalu ingt aku blah coz aku xmau layan...bkn tak mau layan,nk pergi toilet sbnrnye...huhuhu ( tp d fact is mmg mls nk lyn pn...cam buang mase je dgr org kene marah...time is money man... =P)

4.jerit blk...saje je nk luahkan perasaan...padahal xdela beriya marah gak pn...saje nk uji suare sape lg layak masuk AF...peaching sape lg tinggi..huhuhu ade berani?... ;P

5.baling barang....da barang tu mmg rosak...of coursela ktorg baling...nak masukkn dlm tong sampah sbnrnye...tp xjmpe...huhuhu so campak jela ke mane2 yg berhampiran...hehe mase sekolah dlu penah gak try uji bakat rejam lembing...okla penah dpt no 2... =P

6. shopping....ni mmg xde reason...tp mate aku sejuk je tgk kasut newest edition bersusun kt kedai2 wajib aku tu...tp if ktorg blk dgn afew shopping bags couple of hours later maknenye mood da kembali ke asal...wahahahaha

7.nangis.....nape ntah...tetibe rs sgt malang....tgk cam citer dongeng dlu kala bawang putih bawang merah tula....kn xde keja..asal bawang putih kene marah asyik nak nangis je...cam geram tau!tp xterluah...camtula lbh kurang...

btol x?ke korg rs ade cadangan laen? senang citer,if ktorg buat all these time korang marah,jgnla question or pelik....layankan or sabar je....after da lepaskn salah satu diatas,mesti ktorg da normal blk...tinggal korg tahan ngn x jela melayan... =P

4 comments: